NOAH-Bærekraftrapport-2019

Kunder Kundedialog ivaretas løpende i form av e-post, telefon og kundemøter. I tillegg kommer konferanser, interne og eksterne seminarer. Det er et relativt stort omfang av kundebesøk til Langøya. I 2018 arrangerte NOAH to konferanser: «Farlig avfall og det sirkulære samfunn» og «Risker med vätgasutveckling vid NOAHs mest vesentlige bærekraftstema Beredskap og storulykker Miljøpåvirkning på lokalsamfunn Interessentdialog Utslipp til vann Sirkulær økonomi og grønn konkurransekraft Klassifisering og dokumentasjon av avfall Myndighets- kontakt Forskning og utvikling Helse og sikkerhet (HMS) handtering av flygaska från BFB/CFB 3 -pannor». Kundene har stort fokus på oppfølging av avtaler, logistikkløsninger, avviksbehandling og rådgivning i forhold til løsninger for håndtering av avfall. Her søker NOAH å imøtekomme kundenes behov gjennom kort responstid; to dagers responsfrist ved forespørsel om mottak.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY0MDg=